vineri, 14 septembrie 2012

BUZUNARE LATERALE

Acum sa va arat cum cos buzunarele cu cretulete de la fusta croita mai inainte. Am incretit la masina cu doua randuri de tighel pe linia buzunarului si pe linia de imbinare a anformului si am strans exact cat am largit tiparul si la buzunar si la mijlocul fetei
Apoi am asezat fusta pe un alt material pe care l-am folosit ca dos de buzunar si am semnat cu creta forma care imi trebuia,
Aici am punga de buzunar completa:
Am cusut dosul buzunarului de fusta,apoi am finisat linia buzunarului cu o banda bie
Mai departe am prins partea vizibila a pungii de buzunar cu bolduri si am intors lucrul pe dos ca sa cos punga buzunarului si am finisat cusatura cu banda bie lucioasa pentru un aspect mai' cool'(sa-i placa nepoata-mii si sa mai renunte la pantaloni)
Aici la coaserea bieului ,am ceva de adaugat si anume ca in functie de forma pe care se aplica bieul ,banda se sustine (ca in poza de sus)chiar in dreptul formei sau se intinde ,dar nu exagerand (ca in poza cu bieul de pe linia buzunarului),sau daca aplicam pe linie dreapta coasem normal. Punga de buzunar finisata
Iar cand am revenit pe fata lucrului am intarit 2cm cu masina pe bie pentru sustinerea liniei de buzunar

Un comentariu:

  1. Hi Vera, welcome at my blog reader list ;-) and best wishes to Bucuresti, there lives some good friends of mine ;-)
    Annett

    RăspundețiȘtergere