duminică, 10 februarie 2013

ROCHII DE BANCHET

WORK IN PROGRESS!!

                
             Inca nu sunt finalizate ,mai am cate ceva la fiecare de adaugat .Pentru fiecare voi adauga si tutoriale.
          Dealtfel la cea albastra am  un tutorial la"CORSETE" ,insa atunci nu ma gandisem sa fac o rochie. .Initial lucrasem bustiera ca sa pot arata cum se cos cupele ,dar apoi ma tot gandem ce sa fac cu ea pentru ca  nici sa fac o rochie intreaga nu-mi ajungea materialul dar nici sa o abandonez nu ma lasa inima.Asa ca am cumparat  tulle si am incropit repede o rochie.

2 comentarii:

  1. Buna Vera
    Ai putea sa ili lasi un nr de tel pe adresa :
    Diana.delcea@yahoo.com.
    multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ,am pe pagina o rubrica de contact in care pot primi mail-uri de la oricine vrea sa ia legatura cu mine.La telefon vorbesc si asa prea mult si de multe ori nu pot raspunde,dar mail -ul imi da posibilitatea sa raspund linistita chiar daca nu imediat.Astept vesti !

      Ștergere