sâmbătă, 6 decembrie 2014

VESTA CAPTUSITA (continuare)

              Inbin acum vesta la umeri si iar calc sa fixez bine cusatura ,apoi ma pregatesc sa cos rascroiturile de la maneci.
        Spun "ma pregatesc" pentru ca trebuie  verificat sa am aceeasi lungime la umeri si daca am si aici decalaj,egalez si semnez pe unde voi coase.


 Cand cos la rascroitura de la maneca ,asez captusala cu 3 mm mai in afara fata de stofa



si astfel cand intorc vesta pe fata, captusala nu se va vedea.

         Dupa ce termin de cusut si calcat umerii ,cos lateralele vestei,calc si intorc pe fata .Masor acum rascroiturile si gasesc aici o mica diferenta intre cele doua circumferinte.Rectific diferenta si merg mai departe.


Acum vesta nu mai are decat tivul de lucrat.La fel ca si celelalte cusaturi ,daca am surplus ,il elimin.

Apoi tot ca la cusatura de la maneca ,scot in afara dosul vestei  ca la intoarcerea pe fata,
nici aici sa nu se vada captusala .
Pe dos la cusatura laterala, am lasat necusuta o distanta de 10 cm .Pe aici voi intoarce vesta, apoi voi coase de mana deschizatura folosita .Dupa ce am intors pe fata ,calc tivul si vesta e gata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu