duminică, 22 februarie 2015

TRUSOU BEBE

CAMASA- am vorbit despre ea.

SACOUL CAPTUSIT -realizat dintr-un plus mai tare ce seamana foarte bine cu catifeaua dar se comporta mult mai bine la purtat.
Cele doua clape sunt lucrate dupa sablon 


 si aplicate inainte de a inchide pieptii pe cusatura umerilor si in laterale



Dupa ce am cusut umerii  si lateralele, calc si termocolez tivul sacoului,intorc rezerva si o cos insailat, apoi calc pe linia tivului.

Mai departe, am montat gulerul si manecile si acum sunt gata de montat si captusala.Aceasta , am croit-o in acelasi timp cu partile sacoului si astfel lungimea ei , este egala cu a sacoului iar eu ,am nevoie de ea mai scurta, ca sa nu iasa de sub sacou cand acesta este gata. Pentru asta ,trebuie ajustata in functie de lungimea sacoului ,dupa ce am fixat tivul.





Pentru un look mai cool, intre captusala si sacou am inserat o vipusca .Aceasta am realizat-o din vascoza in carouri ,croita pe bie  si in interiorul careia ,am adaugat un snur.


Am cusut vipusca la masina ,cu ajutorul piciorusului special pentru fermoare,apoi cu acelasi piciorus am aplicat-o pe anformul sacoului.



Si arata chiar bine!

PANTALONUL CAPTUSIT- aici captusala am ales sa fie din bumbac ,pentru ca vorbim despre un  pantalon de bebe .Daca la sacou am ales tafta  pentru captusala,aici se cerea ceva moale ,placut la purtat.



Si aici am taiat din captusala 2,5 cm  la tiv ,ca atunci cand intorc pe fata sa nu iasa  in afara .



Acesta este trusoul la gata :



CACIULITA-



  JACHETA-

Da, este migala sa lucrezi pentru bebei ,dar cand le vezi asa micute si dragute ,nu mai conteaza restul!

2 comentarii:

  1. E mult de munca orice ai face si ti-ai rupt din timp sa pozezi, multumim. Imi place trusoul pe care l-ai realizat pentru copilasi. Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb.
    Cu multa intarziere am ajuns si la aceasta postare, pe care am savurat-o. Sunt un papagal, stiu, dar ai maini de aur.

    RăspundețiȘtergere