sâmbătă, 2 mai 2015

FENTA PE MANECA SCURTA

        O fenta realizata in completarea unui model de rochie ce are acelasi tip de  fenta si la decolteu,dar si pentru a conferi o lejeritate mai mare miscarii bratului..
         Cand am croit maneca, am lasat rezerva de la tiv mai mare( 6 cm)ca sa pot realiza o fenta de 5 cm adancime.Am temocolat tivul pe o distanta mai mare decat adancimea fentei cu inca 2-3 cm ca la intoarcerea pe fata, fenta sa fie bine fixata pe maneca.

 Se vede in poza semnata linia tivului si jumatatea manecii.
Am intors tivul spre fata ,am semnat forma de "V" (forma fentei) si am cusut pe aceea forma .Am taiat rezerva "V"-ului la 0,3cm iar in varf am crestat pana aproape de cusatura.

Am intors tivul pe dos acolo unde ii este locul, am insailat sa fixez toata rezerva tivului si am presat cu fierul de calcat.
Bineinteles ca la gata ,cand am comparat manecile intre ele ca sa vad simetria, am gasit o mica diferenta  pe care am rectificat-o.
La sfarsit am efectuat o cusatura ornamentala pe marginea tivului.(modelul nr.13 al masinii de cusut Brother BN 27)Aceeasi cusatura am efectuat-o si pe decolteul rochiei cat si pe cordonul din talie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu